Leerlingenraad

Onder het genot van een lekker broodje gezond, was deze week de eerste bijeenkomst van onze leerlingenraad. Zes kinderen uit de bovenbouw zullen op regelmatige basis samen Jéron gesprek gaan over allerlei zaken met betrekking tot de school. Op deze manier willen wij ervoor zorgen, dat ook de leerlingen zich gehoord voelen en betrokken zijn bij de dagelijkse gang van zaken op school. Ze krijgen zo een stem. Daarnaast wordt op deze manier ook het actief burgerschap bevordert. Zij vertegenwoordigen de kinderen op school en het is dus voor hun ook belangrijk om met klasgenootjes in gesprek te blijven.

Ramy na de eerste bijeenkomst:

“Het was een leuke ervaring om mee te maken. En we hebben veel geleerd en we hebben veel gepraat over wat er op school moet gebeuren.”