De school

– Ouders

Hulp van ouders

De opvoeding van een kind is de gezamenlijke taak van de ouders én school. Daar zijn wij van overtuigd. Daarom moeten de school- en thuissituatie zoveel mogelijk op elkaar worden afgestemd. Dit willen we bereiken door nauw contact met de ouders. Een goede samenwerking tussen school en thuis bevordert het welbevinden van het kind en optimaliseert zijn of haar ontwikkeling.

We waarderen het ook dat ouders meehelpen bij activiteiten binnen school. Van het begeleiden van groepjes in de klas tot het actief betrokken zijn in de wijk. Je kunt zelf aangeven bij welke activiteiten je wilt meehelpen.

Wat verwachten wij van ouders?

De Trampoline maakt gebruik van alle middelen om goed onderwijs te kunnen geven. Dit kunnen we echter niet alleen. Als ouder kun je ook bijdragen thuis ook aan een goed resultaat op school. Denk hierbij aan voldoende nachtrust van je kind, letten op de juiste voeding, de juiste fatsoens- en omgangsvormen hanteren en de mate waarin een kind tv kijkt of computerspelletjes speelt.

Alle belangrijke informatie op een rijtje?

Bekijk onze schoolgids!