Welkom op obs
De Trampoline

Over ons

De Trampoline is een openbare basisschool die werkt met een aantal principes van het jenaplanonderwijs. In onze school heerst een positieve schoolcultuur waarin hoge ambities en het werken in een goede relationele sfeer onze speerpunten zijn. We hebben oog voor de veelheid aan talenten en dagen de leerlingen uit hun mogelijkheden uit te proberen in onze veilige omgeving.

In de ochtenduren werken wij in cursusgroepen, in de middaguren zitten leerlingen van verschillende leeftijden bij elkaar in een groep. Zo kunnen alle kinderen al samenwerkend, met én van elkaar leren. Als Kanjerschool dragen wij bij aan een ontwikkeling waarin onze leerlingen hun zelfstandigheid kunnen ontplooien en leren om respectvol met hun omgeving om te gaan.

“Samen maken we de sprong
naar de toekomst!”

Sfeerimpressie

Ontmoet het team

Op obs De Trampoline staan dagelijks 12 enthousiaste leerkrachten, 1 intern begeleider en 1 directeur klaar om onze leerlingen uit te dagen en te begeleiden in hun leer- en ontwikkelproces.

Contact opnemen met De Trampoline