Kinderboeken-week

06 Oct 2022 - 17 Oct 2022

Van 6 oktober t/m 17 oktober is het Kinderboekenweek met als thema: ‘Worden wat ik wil’.

Op school besteden we veel aandacht aan lezen en dit zal ook tijdens de Kinderboekenweek het geval zijn. Zo is de Kinderboekenweek op 6 oktober gezamenlijk geopend door een optreden van de kikkers, houden we een voorleeswedstrijd om te kijken wie de voorleeskampioen van onze school wordt, gaan kinderen in andere groepen voorlezen, zijn de kleuters al begonnen met het thema beroepen en zal er in de groepen lessen worden gegeven die betrekking hebben op het thema.

Bezoek tijdens de Kinderboekenweek eens de bibliotheek met uw kind, hier vinden allerlei activiteiten plaats. Koop een kinderboek en ontvang het kinderboekengeschenk gratis.

Wij wensen jullie ook thuis veel leesplezier!